Werken voor Deventer

employer branding campagne

Gemeente Deventer

Voor de Gemeente Deventer hebben wij een filmcampagne ontwikkeld ter versterking van openstaande vacatures. Een serie van films in dezelfde stijl, met een algemeen doel: mensen enthousiasmeren voor het leuke en uitdagende werk bij Gemeente Deventer.

  • Client -  Gemeente Deventer
  • Production company -  Million Miles
  • Director -  Sjoerd Hageman
  • D.O.P. -  Wessel Groenendijk
  • Copywriter -  Tiemen Hageman
  • Producer -  Sjoerd Hageman
  • Concept -  Wessel Groenendijk, Sjoerd Hageman
  • Editing -  Joris Metz, Sjoerd Hageman
  • 2nd Editor -  Joris Metz
  • Read more Read less

Employer branding

Deze serie films heeft enorm bijgedragen bij het (sneller) vinden van de juiste mensen voor openstaande vacatures. In de algemene film (boven aan de pagina) hebben we de hele organisatie (800 man) vastgelegd. Daarnaast hebben we ook voor specifieke afdelingen opzichzelfstaande films ontwikkeld. De ICT-afdeling zoekt natuurlijk een ander type mens dan afdeling Facilitaire Zaken. Daarom kozen we voor de verschillende afdelingen ook voor verschillende muziek en een andere verhaallijn. De uitdaging zat hem in het behouden van een eenduidige filmstijl.

DOWR-I (ICT)

Voor de ICT-afdeling binnen Gemeente Deventer hebben we een stoere en technologische insteek gekozen. Dit zie je terug in de beelden en hoor je terug in de muziek en de copy.

Facilitaire Zaken

Voor Team Facilitaire Zaken kozen we een iets toegankelijkere stijl waarmee we echt de juiste doelgroep wisten te bereiken.

Werken bij IBL

Team Inrichting Beheer & Leefomgeving bestaat op zichzelf al uit zo’n 100 medewerkers. Deze film laat zien welke verantwoordelijkheden de afdeling draagt.

Behind the scenes

In totaal hebben we voor de gehele Gemeente Deventer Employer Branding campagne zeven draaidagen gehad. Draaidagen binnen het stadhuis, maar ook op allerlei externe locaties in/om Deventer.

stills

end
of
episode
Gemeente Deventer
Bingewatching? Hellopublic
Go to next project