Traffic Today heeft door de snelle groei behoefte aan een krachtige HR-campagne, om zo nieuwe mensen te werven. Doelstelling is om ervoor te zorgen dat Traffic Today zichtbaar wordt bij potentiële toekomstige werknemers, maar op een laagdrempelige manier. Niet direct té vakinhoudelijk. We hebben daarom zes portretten ontwikkeld die de persoonlijke verhalen van een Traffic Today medewerkers vertellen. Verhalen over hun passies, hun drive. Concept en strategie zijn ontwikkeld door Studio Vibe en Traffic Today. Uitvoering en regie door Million Miles.
Marleen maakt er een missie van om zo gezond mogelijk te leven. Sporten, gezond eten en werken aan je mindset horen daar bij.
Niek heeft pas sinds corona het wielrennen ontdekt, maar is er al 2 jaar vol passie mee bezig.
Cynthia heeft veel plezier in fotografie en won zelfs de WNF Publieksprijs
Van kinds af aan al passie voor drummen. Kerim vertelt erover
Niek vertelt over zijn passie voor het coachen van een jeugdteam
Wilco over zijn drive als coach van een Lacrosse Team