fbpx

What drives us?

HR Campagne

Employer Branding Campaign

Traffic Today heeft door de snelle groei behoefte aan een krachtige HR-campagne, om zo nieuwe mensen te werven. Doelstelling is om ervoor te zorgen dat Traffic Today zichtbaar wordt bij potentiële toekomstige werknemers, maar op een laagdrempelige manier. Niet direct té vakinhoudelijk. We hebben daarom zes portretten ontwikkeld die de persoonlijke verhalen van een Traffic Today medewerkers vertellen. Verhalen over hun passies, hun drive. Concept en strategie zijn ontwikkeld door Studio Vibe en Traffic Today. Uitvoering en regie door Million Miles.

  • CLIENT -  TRAFFIC TODAY
  • PRODUCTION COMPANY -  MILLION MILES
  • DIRECTOR -  SJOERD HAGEMAN
  • CONCEPT -  MAX SCHUPPERT, STEVEN LUBBERS
  • PRODUCER -  SJOERD HAGEMAN
  • PRODUCER -  JETTE JEURNINK
  • D.O.P -  WESSEL GROENENDIJK
  • 1ST AC -  JORIS METZ
  • GAFFER -  JORIS METZ
  • GRIP / RUNNER -  ARON BALK
  • EDITOR -  DAAN STEENSMA
  • GRAPHICS -  STUDIO VIBE
  • Read more Read less

Marleen - Healthy Lifestyle

Marleen maakt er een missie van om zo gezond mogelijk te leven. Sporten, gezond eten en werken aan je mindset horen daar bij.

Pascal - Wielrennen

Niek heeft pas sinds corona het wielrennen ontdekt, maar is er al 2 jaar vol passie mee bezig.

Cynthia - Fotografie

Cynthia heeft veel plezier in fotografie en won zelfs de WNF Publieksprijs

Kerim - Drummen

Van kinds af aan al passie voor drummen. Kerim vertelt erover

Niek - Coach

Niek vertelt over zijn passie voor het coachen van een jeugdteam

Wilco - Lacrosse

Wilco over zijn drive als coach van een Lacrosse Team

Stills

end
of
episode
Employer Branding Campaign
Bingewatching? Arons & Gelauff
Go to next project